Ερατώ Χατζημιχαλάκη

ritaΟικογενειακή Σύμβουλος, ειδικευμένη στις σχέσεις γονιών-παιδιών, σύμφωνα με την προσέγγιση της Ατομικής Ψυχολογίας που εισήγαγε ο Alfred Adler. Έχει μαθητεύσει κοντά σε διεθνούς φήμης Ψυχολόγους παρακολουθώντας διάφορα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σχετικά με τις σχέσεις γονιών – παιδιών, εφήβων, τις σχέσεις ζευγαριού και γενικότερα την οικογένεια.Οικογενειακή Σύμβουλος, ειδικευμένη στις σχέσεις γονιών-παιδιών, σύμφωνα με την προσέγγιση της Ατομικής Ψυχολογίας που εισήγαγε ο Alfred Adler. Έχει μαθητεύσει κοντά σε διεθνούς φήμης Ψυχολόγους παρακολουθώντας διάφορα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σχετικά με τις σχέσεις γονιών – παιδιών, εφήβων, τις σχέσεις ζευγαριού και γενικότερα την οικογένεια.


Θεωρώντας πως η Ψυχολογική μόνο διερεύνηση δεν είναι αρκετή και έχοντας την ανάγκη και την επιθυμία να δώσει απαντήσεις σε προσωπικά και συλλογικά ερωτήματα οδηγήθηκε στην διεύρυνση της προσέγγισής της με τρόπους που η παγκόσμια τάση διαμορφώνει οδηγούμενη στην Πνευματική Ψυχολογία. Συγγραφέας του βιβλίου «Καινούριοι Γονείς για Καινούρια παιδιά» που πραγματεύεται το θέμα της σχέσης γονιών. Εμπνευστής και δημιουργός του εγχειρήματος «Ελπιδοχώρι» που σαν κύριο στόχο του έχει τη φιλοξενία γονιών και παιδιών όπου η διασκέδαση συμπορεύεται με την εφαρμοσμένη γνώση για καλύτερες σχέσεις στην οικογένεια. Περισσότερα στή προσωπική της σελίδα allazo.gr

 

         Πάολα Παρτσαλάκη

PaolaΞεκίνησε σπουδάζοντας τέχνη και εργάστηκα σε αυτόν τον τομέα, έχοντας ως μέλημά της τη φροντίδα του χώρου διαβίωσης των ανθρώπων τόσο λειτουργικά όσο και αισθητικά.
Συνέχισε με παιδαγωγικές σπουδές κατόπιν την κέρδισε η εκπαίδευση των εφήβων με ειδικές ανάγκες και συνεχίζοντας την εκπαίδευσή της σε σχέση με την ειδική αγωγή είχε ως αποτέλεσμα τις μεταπτυχιακές σπουδές στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία όπου πάντρεψε τις δύο μεγάλες αγάπες της, την τέχνη και την ψυχολογία ως εργαλείο έκφρασης, εκπαίδευσης και θεραπευτικής βοήθειας. Κατέληξε στην χρήση της τέχνης για τη διαχείριση συναισθημάτων, δύσκολων καταστάσεων ή απλά αυτοβελτίωσης με στόχο την ολοκλήρωση της συναισθηματικής νοημοσύνης.